22 marca 2014

Ślubne inspiracje- Suknia part 1

Im bliżej ślubu tym więcej stresu a co za tym idzie, przygotowania nie cieszą mnie jak wcześniej.
Jednak mam przebłyski jak zobaczę inspiracje, albo piękne detale ślubne innych młodych par.
Jeszcze nie szukałam sukni, bo nie miałam ochoty. Teraz gdy czas leci, a ten piękny dzień zbliża się coraz szybciej przeglądam strony a inspiracje same mnie nakręcają ;D

Czas się rozejrzeć za tą jedyną piękną sukienką :))
Czego szukam?
Koronek... bardzo mi sie podobają i mega pasują do motywu ślubnego.


Odkryte plecy albo zakryte delikatnie koronką.. sama jeszcze nie wiem co podoba mi się bardziej, ale przyznajcie, że koronki są mega romantyczne:

Ten kształt sukni podoba mi się najbardziej i w koronkowym wydaniu wygląda naprawdę obiecująco- nie wiem jak będzie przy przymiarce, bo podobno wtedy wszystko się pannom młodym zmienia i co druga wybiera księżniczkę :))



W tej poniżej troszkę za dużo się dzieje, ale też ma coś w sobie. Coś czego szukam :)

 źródło


Bardzo zainspirowała mnie ostatnio serialowa April Kepner z Grey's Anatomy-widzieliście? Miała uroczą suknie ślubną i  ślub w podobnej aranżacji. Chociaż jej fryzura akurat mi się nie spodobała to i tak wyglądała pięknie,  a chyba o to nam właśnie chodzi w tym dniu ;) sami zobaczcie:



Te delikatne kwiaty na jednym ramieniu najbardziej przykuły uwagę-takich detali będę szukała przy wyborze sukni. 
O moich poszukiwaniach jeszcze wam dam znać,  bo może okaże się że ogromna tiulowa beza skradnie mi serce ;) ;)





6 komentarzy:

  1. Także jestem na etapie poszukiwania sukni. W bezach wyglądam dziwnie, a koronki mi się podobają... ale na innych :P Poszukuję więc czegoś ciekawego i prostego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie boję się że na mnie te koronki mogą nie wyglądać, ale trzeba przymierzyc.

      Usuń
  2. Pamiętam jak jeździłam na przymiarki suukni...tez marzyłam o koronce..jednak potem jak mierzyłam okazało się, że koronka odpada i ostatecznie wybrałam zupełnie inny krój o jakim nawet nie myślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. These are such gorgeous gowns. I love lace!
    Bright and Shiny

    OdpowiedzUsuń
  4. czy mogę zapytać o źródło (projektanta, cokolwiek) drugiej sukni od góry? byłabym niezmiernie wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny! Nie uwierzycie, ale udało mi się kupić dokładnie ten sam model sukienki, które miała na sobie April Kepner z serialu Chirurdzy (Peter Langner "Waking up") :D

    Takie było moje postanowienie: jeśli nie będę mieć wymarzonej sukienki, nie będzie wesela. ;-)
    No i marzenie się spełniło i wesele już prawie gotowe! :D

    Do moje ślubu pozostały jeszcze 2 miesiące. Po ślubie pokażę Wam oczywiście zdjęcia :-) Wszystko będzie do oglądnięcia na moim ślubnym blogu: www.weselemi.blogspot.com

    Możliwe też, że tę prześliczną suknię odsprzedam (nie mam na nią niestety miejsca w szafie - teraz chwilowo reszta ubrań jest bardzo ściśnięta w pozostałych szafach). Obawiam się jednak, że po weselu nie będę miała wymówek, by dalej ją trzymać kosztem pozostałej garderoby reszty domowników.

    Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy: weselemi@gazeta.pl. Będę odpowiadać na wszystkie pytania. Mój rozmiar to zwykle 38 a wzrost to 167 cm. Aha, po ślubie (czyli po 15 lipca 2016, będzie możliwość przymierzenia sukni w Krakowie). :-)

    Pozdrawiam Was wszystkie. :-)

    OdpowiedzUsuń