23 grudnia 2013

Mary Christmas


Hej! 

Życzymy Wam wszystkiego dobrego i szczególnie udanych świąt.
My spędzamy je bardzo tradycyjnie w rodzinnym gronie.

Niech te święta będą dla Was wyjątkowe mimo braku śniegu i przede wszystkim zapomnijcie o przykrych sprawach, cieszcie się chwilą :)


Klaudia: ja już mam prezenty zapakowane i stoją i czekają w salonie na jutro. rano do pracy a potem już tylko czekają mnie przyjemności z rodzinką. miłego! :))

Ola: Niestety ja przez odkładanie wszystkiego na potem nie mogłam oddać się mojej ulubionej świątecznej czynności pakowania prezentów:) Zostały mi jeszcze 2 książki, a jutro również trzeba zawitać do pracy :) Wydaje mi się jednak, że jutrzejszy dzień będzie spokojny .
Muszę Wam zdradzić, że złamaliśmy zasadę i już dzisiaj z chłopakiem wymieniliśmy się prezentami - jestem zawsze zadowolona z Jego starań i również tym razem mnie mile zaskoczył, ale o tym podzielę się z Wami później ...:)


Żeby poczuć trochę świątecznej atmosfery wybrałyśmy się dziś rano z mamą na pomarańczową, gorącą kawę i tort z okazji Jej urodzin :) Wszystkiego najlepszego.

Wesołych Świąt Dziewczyny :)

2 komentarze: