18 grudnia 2013

Troszkę o prezentach.. :)



Nadal nie mamy aparatu.
Postanowiłąm więc, napisać Wam post o prezentach dla kobiet, z mojego punktu widzenia.
Wydaje mi się, ze pierwszy przychodzący na myśl prezent- "perfumy" ,raczej ciężko by był trafiony- chyba że znamy bardzo bardzo osobę, którą chcemy obdarować. Często gdy kupujemy, o wyborze decyduje wygląd flakonu, na drugim miejscu zapach, z resztą każdy ma inne preferowane zapachy i naprawdę mozemy nie trafić. Jak nie prefumy, to co innego?

Ja chętnie dostałabym pędzel do pudru z Inglota i jakiś zestaw np. cieni


lub coś do pielęgnacji włosów:
odżywki regenerujące 

olejek stymulujący do włosów


fajnym prezentem jest także orginalna czapka, albo zestaw z szalikiem, rękawiczkami:

Reserved
http://szafa.pl/c13106874-kremowa-czapka-z-pomponem.html

Wittchen i Top Secret


Obie pary z Mohito.

W sklepie internetowym jysk.pl też znajdziecie kilka fajnych produktów, które odmienią kącik kobiety.








Jestem fanką także kuchennych gadżetów, więc jeżeli nie macie pomysłu na prezent a wiecie, że osoba ta lubi gotować, to taki gadżet napewno sprawi wiele radości.

silikonowy pędzelek :)

silikonowe foremki firmy DUKA

komplecik foremek- IKEA

pojemnik na awokado



pojemnik i krajacz do kiwi
pojemnik na banana

takie gadżeciarskie pojemniki i wiele innych dla zakręconych fanek owoców i warzyw znajdziecie na galerialimonka.pl

A może wyjątkowy lunchbox?



przedstawione przezemnie pochodzą z: http://www.miyako.pl/

Dla mnie trafionym prezentem jest modna sztuczna biżuteria. Może jakiś większy naszyjnik? 
zbiór z sieciówek ze str polki.pl



Ja osobiście chętnie dostałabym jeszcze jakiś doapsowany komplecik bielizny, ale to już prezenty bardzo osobiste, od osoby bliskiej. W tym roku zamówiłam od Mikołaja elektrycznego grilla by móc sobie grillować łososie i kurczaczki i być fit :)

Oczywiście pomysłów na prezenty mamy mnóstwo, tutaj przedstawiłam takie mniej oklepan, każda fanka mody ucieszy się z nowego ciuszka, a eksperymentująca w kuchni z nowego fartuszka, 

ważne by dopasować prezent do osoby, bo większość z nas woli praktyczne prezenty od tych co tylko ładnie wyglądają :))

2 komentarze: