17 lutego 2013

military? yes!

Kochani ! Nie pytajcie czy było mi zimno! :) Na szczęście mój gruby sweter ochronił mnie jako tako od zimna, a zależało mi na zdjęciach na dworze . Militarne stylizacje stają się od dłuższego czasu coraz bardziej popularne, a ja jestem jak najbardziej za:) Zgrabne spodenki i bluzeczka + ciężki sweter i botki = idealne połączenie :) Uważam, że często ubrania w militarnym stylu nie są za bardzo kobiece ( za duże marynarki itp. ) , ale wydaje mi się , że ta stylizacja przypadnie Wam do gustu , ponieważ moim priorytetem jest zawsze wyglądać jak kobieta :)



Dziewczyny ! Muszę się przyznać , że pierwsza te spodenki wychaczyła Klaudia :) , ale od razu gdy je na niej zobaczyłam - zakochałam się w nich i stwierdziłam, że muszę je mieć . Na szczęście Klaudia kupiła mi takie same  za 10 zł ( ! ) , za co jestem jej bardzo bardzo wdzięczna . Uwielbiam je, luźne, wysoki stan - podkreślają talię. Podobają się Wam tak jak mnie ? :)



Oczywiście , moja Jimy Choo jest podróbką z wakacji za 25 euro, ale i tak ją kocham :)





Sweter - Terranova
T - shirt - Vero Moda
Spodenki - Pepco
Rajstopy - F&F (tesco)
Buty - Atmosphere (?)
Torebka - podróbka z wakacji:) 
Zegarek - z szafy babci
Kolczyki koła - Orsay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz