15 lutego 2013

wild panther

 Hej Dziewczyny ! Co sądzicie o panterce w tak dominującej wersji? Ja jestem jak najbardziej na TAK. Jest wiele kroi i kształtów, w których panterka wygląda elegancko i nie tandetnie. Jestem raczej minimalistką, i sukienka gra w mojej stylizacji główną rolę, dlatego z dodatków wybrałam tylko wyraziste kolczyki. Całość dopełniają moje ukochane buty ze szpicem, które na pewno nie są moją ostatnią parą w tym fasonie :)




Niestety to dla Nas ostatni piątek ferii i w poniedziałek pełną parą zaczynamy zajęcia  :( Wydaje mi się, że ta stylizacja doskonale sprawdzi się na ostatnim beztroskim wypadzie, po którym nie trzeba rano wstać :) Zazdroszczę tym, którzy mają jeszcze ferie , a Wy? 

N




Sukienka - Vero Moda
Buty - Centro
Torebka - New Look
Kolczyki - Orsay

Mam nadzieję, że zdjęcia choć robione w pośpiechu - i telefonem - przypadną Wam do gustu:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz