16 lutego 2014

Black

Hello :) Niestety, ku mojemu wielkiemu niezadowoleniu dzisiaj mamy z Klaudią ostatni wolny i beztroski wieczór - jutro zaczynają nam się zajęcia . Mam nadzieję , że pomimo bardzo późnego wstawania w ferie , uda mi się dzisiaj położyć trochę wcześniej, aby uniknąć wielkich worów pod oczami :) Nie wiem czy mi się uda , więc w zanadrzu mam chłodzący krem pod oczy z arniką (polecam) .
Poniżej fotki stylizacji , którą założyłam kilka razy na drinka czy do kina . 




Koszula - Vero Moda
Spódnica- Stradivarius
  Buty - Bershka
Torebka, ''blaszka'' na szyi :) - Orsay

Wszystkim Wam, którzy zaczynają jutro tryb porannego wstawania życzę powodzenia :)

 

Do czasu tej koszuli, byłam przeciwniczką nie wkładania bluzek do spódnic lub noszenia luźnych bluzek do tego typu spódnic, ale dosyć spontanicznie zmieniłam zdanie i zestaw na prawdę przypadł mi do gustu, a Wam?





5 komentarzy: