13 lutego 2014

Zimowy kombinezon :)



Wróciłyśmy na dobre :))
Pogoda lepsza, koniec sesji i wspólnie spędzony czas świetnie na mnie działa.

Chociaż odrobine wiało, udało nam się zrobić fotki dla Was.

Dzisiaj w mojej stylizacji przeważa milutki i cieplutki kombinezon marki By Insomnia.
Dostałam od mojego mężczyzny w prezencie- wiedział że marzyłam o nim już długo.
Na początku chciałam szarą wersję letnią, jednak te z gruszego materiału lepiej się układają no i grzeją!

Mięciutka bawełna, świetny krój i naprawde wiele możliwości, myślę że kiedyś sie jeszcze skusze na ciuszek tej marki. Kombinezon świetnie sprawdził się w pubie i na kręglach, myślę że w tej wersji bardziej eleganckiej też się  obroni.


 no i ten dekold z tyłu :))



Kombinezon - By Insomnia
Buty - Step by step
Bransoletka - Butik
Kolczyki - Oli




Uwielbiam takie ubrania, w które można wskoczyć i od razu jest się gotowym do wyjścia :)


***
Lubicie posty o włosy? Interesuje Was to?
 Mam kilka fajnych nowinek i chętnie sie podzielę.



6 komentarzy: