27 sierpnia 2013

Floral pants in the city




Hej!! Przedemną super ważny weekend. Taki bardzo rodzinny. Sama nie wiem co mam włożyć na siebie bo będe pęłniła ważną, odpowiedzilną rolę w tym dniu. Jeszcze muszę wszystko przemyśleć- tak już mam.
Gdybyście obudzili mnie w nocy i kazali w 3 min się ubrać ja stałabym przed pełną szafą i dalej nie wiedziałabym co wybrać. Lubię wiedziec wczesniej, po prostu lubię i już :)

Strój, który mam na sobie dobrałam akurat błyskawicznie, bo wszystko samo do siebie pasowało. Spodnie już kiedyś Wam pokazywałam w zimowym wydaniu. Idealnie sprawdzają się oczywiście także latem :)
Bluzeczka najwygodniejsza jaką mam i do tego posiada urocze guziki z przodu.

Buty, które też widzieliście ost noszę teraz non stop bo mi do wszystkiego pasują.
Są tak neutralne,a zarazem wysmuklają sylwetkę.
Szkoda, że lato sie kończy, bo będę musiałą je schowac do szafy. Chyba, ze jesień będzie łaskawa, a mi uda się je zestawić z cieplejszymi skarpetkami, bądż rajstopami. Zobaczymy :)

A Torebka? miała być zielona kopertówka, którą Wam niedługo pokażę, ale jakos wolałam by było bardziej na luzie i po raz kolejny wybrałam białą torebke, którą znalazłam podczas zakupów w Tesco z Olą. Chyba mój najlepszy zakup torebkowy tego lata :) 
Noszę do  znudzenia.





Spodnie - Intenso ( Auchan)
Bluzka - Second Hand
Buty - bazarek
Zegarek - Timemaster
Bransoletka - Peppco
Torebka - F&F



Korzystajcie ze słoneczka, póki jest ! :)

6 komentarzy:

  1. Jaaakie fajne spodnie! Nie wierzę, że z Auchan normalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Gdybyście obudzili mnie w nocy i kazali w 3 min się ubrać ja stałabym przed pełną szafą i dalej nie wiedziałabym co wybrać." - ja mam tak samo, myślę że to nasz kobiecy problem :-) Fajny look, buty wysmuklające nogi - to jest to! Super! Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za tak miłe słowa pod moim postem o Bornem ... :-) Martyna

    OdpowiedzUsuń
  3. ta stylizacja jest jak najbardziej w moim stylu. Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie spodnie!! ostatnio coś mi odbiło na punkcie kwiecistych portek :)

    OdpowiedzUsuń