18 sierpnia 2013

Safari Style



Kolory ziemii to genialna baza do stroju w stylu safari :)
Ja chciałam żeby moja stylizacja była trochę  miejska, bo wybierałyśmy się z Olą potem na Jarmark Dominikański.

Aktualnie mam trochę wolnego od pracy i relaksuję się na trawce od samego rana :)
Dzisiaj wybieramy się sprawdzic miejsce po Rewolucjach kuchennych Magdy Gesler,
o dosyć wymownej nazwie: Schabowy Raz!
Dam Wam znac jak było.

Buty, które mam na sobie kupiłam w malutkim sklepiku na rynku za grosze, a buciki są mega wygodne! 
No i mają czerwoną podeszwę dla odważnych :)



Spodenki - peppco
koszula - second hand
buty - bazarek
chusta - peppco
torebka - seconad hand
okulary - JYSK
bransoleta - prezent


Na Jarmarku poszłyśmy na kebaby- ot tak nas naszło!
Prawdziwy turek nam go zaserwował i chyba cięzko było nam sie porozumieć- ale dostałyśmy co trzeba :)

Mniam mniam!!


Pogodnego dnia! :)

3 komentarze:

  1. świetna stylizacja! bardzo lubię takie kolory:) buty faktycznie wyglądają na wygodne, ale są naprawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieczyny super blog!

    dziekuje za mily komenatrz obserwuje i zapraszam do obserwowania mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń