8 sierpnia 2013

Summer flower

Dziewczyny ! Dłuuugoooo mnie to nie było, ale mam nadzieję , że uda mi się zreflektować :) Przygotowałam dla Was sukienkę, którą miałam uprzednio na urodzinach Klaudii. Letnia i dziewczęca, trochę w stylu pin up - pasuje do zwykłych sandałków i włosów nie trzeba jakoś szczególnie układać :) Zdjęcia robiłyśmy przed wypadem na plaże , także mocny makijaż czy ''sztywna'' fryzura nie wchodziły w grę w taką pogodę. Całość ma być lekka i zwiewna :)



Ukochane i najwygodniejsze sandałki ever:)





Sweterek na pewno przyda mi się w chłodniejsze dni, jest świetny i nadaję się prawie do wszystkiego :) Bardzo miękki i kobiecy .



Sukienka  - Vero Moda
Sweter-Orsay
Sandałki - Stradivarius
Torebeczka - Sinsay
Bransoletki - Orsay


Połowa lata za nami , ale ja na szczęście w niedzielę zaczynam urlop , którego niecierpliwe wyczekiwałam całyyy lipiec:) To będzie zdecydowanie moja kwintesencja wakacji :), a szkołę zaczynamy i tak w odległym październiku ...:)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz