20 sierpnia 2013

White jacket & Animal blouse

Hello :) Dzisiejsza stylizacja raczej nie należy do typowo wakacyjnych, ale za to jest w zawsze modnym stylu black & white.( Ostatnio te kolory , można znaleźć w praktycznie każdym sklepie ) Pogoda nam jak widać nie dopisała - a ja bardzo chciałam pokazać moje wyprzedażowe nabytki :)  

Kolejny raz napiszę, że bardzo lubię takie zestawy - lekko eleganckie , ale casualowe i miejskie:)

Bluzka wpadła mi natychmiast w oko ,oczywiście ze względu na motyw zwierzęcy i delikatną łezkę w dekoldzie , dzięki czemu wygląda na zwiewną pomimo tego, że jest zabudowana aż po samą szyję :)
Biała marynarka to mus i nie mogłam jej nie kupić , na dodatek kosztowała tylko 49,95 :) Ma elegancki , lekko sztywny materiał dzięki czemu super się układa. Można pod nią założyć zwykły, czarny top, a i tak będzie wyglądało efektownie - czyli tak jak lubię :) Prosto - najlepiej:)







 




\




Mam nadzieję, że pogoda mnie zaskoczy i da mi trochę słoneczka na ostatnie dni urlopu:)



Marynarka - Reserved
Bluzka - Mohito
Jeansy - House 
Buty - Centro
Torebka - New Look
Bransoletka -Orsay


















3 komentarze: