15 marca 2013

Aksamitna baskinka



Ja się grzecznie pytam co to za pogoda za oknem?
Mam dla Was stylizacje wiosenne już gotowości a tu takie coś..
Ten śnieg mnie dobija.. skaczące ciśnienie nie pozwala normalnie myslec..
ciągły ból głowy i rozdrażnienie. 

Ale nie wpadłam tutaj narzekać, tylko mam dla Was nową stylizację, tym razem w pomieszczeniu..
ze względu na .. pogode!

Bluzeczka z baskinką kupiona w Stradku na szybko.
Juz miałyśmy z Olą wychodzić aż tu nagle na wyprzedazy wpadła w oko :)
Nie lubię takiego matreriału, ale kształt, kolor i efekt był silniejszy .






 





Baskinka- Stradivarius
Spódnica - hand made
Naszyjnik - Second Hand
Bransoletka- z szafy mamy



Trzymam mocno kciuki za wiosne, zeby w końcu się przebiła przez to wstrętne śnieżysko!
I za Wasze nastroje , zeby były pogodne i przeciwne niż pogoda :)


pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Bardzo fajna stylizacja baskinki lubię bardzo:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw spójrz w lustro a potem rób zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krytyka jest dobra tylko wtedy gdy jest uzasadniona. Pozdrawiam ;)

      Usuń