28 marca 2013

Orange in black way ! :)

Dziewczyny ! Długo Nas nie było , ciągły brak czasu zaczyna mnie bardzo bardzo bardzo denerwować, ale postaram się jak mogę by przygotowywać stylizacje jak najczęściej :) Dziś wyjątkowo uraczyło Nas trochę słoneczka i postanowiłyśmy z Klaudia zrobić zdjęcia na deptaku przy wodzie i o dziwo nie było nam aż tak zimno. Mam chyba nie skończoną ilość pomysłów do mojej pomarańczowej spódnicy, i dziś postanowiłam zaprezentować ją z czarną koronkową bluzeczką z kołnierzykiem i wysokimi szpilami. Mam nadzieję, że Wam się spodoba ! :)







Święta już na dniach, a to oznacza, że będziemy miały z Klaudią troszkę więcej czasu na zdjęcia - mamy tyle pomysłów :) Mam tylko szczerą nadzieję, że W KOŃCU będzie ciepło - trochę słońca na pewno mnie i Was pozytywnie doładuje i te całe zalatane dnie nie będą takie dobijające :)



Spódnica podoba mi się po pierwsze za kolor i po drugie za krój - wszystko w moim stylu . Koronkową bluzką chciałam dodać stylizacji trochę elegancji i kobiecości + obowiązkowy kołnierzyk :)


wiało  :)

Jak Wam się podoba? :)

Spódnica - House
Bluzka - Orsay
Szpilki - New Look
Torebka - New Look
Bransoletka - prezent


3 komentarze:

  1. Super, mam podobne buty ;)
    Chciałabym Cię zaprosić do wziećia udziału w TAGu 'modowe pomyłki i katastrofy', pytania znajdziesz na moim blogu

    OdpowiedzUsuń