12 marca 2013

This Jacket. ...


Tak ta kurtka budzi we  mnie mnóstwo sprzecznych uczuć. 
Kurtkę po raz pierwszy ujrzałam na jednej z klientek w pracy.
Cudowna granatowa, dopasowana kurtka.
Drugi raz widziałam niebieska i wtedy już musiałam zapytać gdzie ją mogę dorwac.
Usłyszałam, że to zwykła kurtka 'z Hali'. 
Szukałam i szukałam granatowej w różnych osiedlowych sklepikach i nic. Zaczęłam węszyć na allegro i szafa.pl aż w końcu doszłam do tego że jest to podróbka Zary. Odwiedzilam sklep online i znalazłam granatowa za okolo 500 zl. 
Niestety nie mogłam sobie pozwolić na  taki wydatek. .. szukałam dalej w podróbkach...
Znalazłam nawet okropna podróbke podróbki wykonaną przez polską firmę o dziwnej nazwie - cienka, źle dopasowana i bez pleców ktore mnie urzekły.
Ale była granatowa. .. co zrobić. . 
Czułam że muszę mieć tą kurtkę i koniec.
Podróbki 'na Hali' i na allegro były tylko czarne, bez, koralowy i błękitny. ..
Wybrałam ostry koralowy kolor.
Zanim do mnie doszła, ulice wypełniły sie kobietami w tej samej kurtce beżowej i czarnej...
Moja kurteczka juz nie była wyjątkowym odkryciem ale nadal mi sie podobała.
Mimo wszystko noszę ją ;) 
Tyle afery o jedną kurtkę...
Chociaż nadal ubolewam ze nie jest granatowa.  Och pasowałaby do wszystkiego ;) mam nadzieję że rozumiecie mój dylemat i mimo ostrego koloru i miliona tych podróbek na ulicy- pokochacie tą kurtkę tak jak ja.

  


Kurtka - allegro
Buty - Deichmann
Leginsy - Vero Moda
Rękawice - no name
Szal - męski Reserved
Sweter - Second hand
Torebka- Quazi



 
 








 A co myślicie o cieniowanych ubraniach ?
Widziałam juz rajstopki, szorty , spodnie a sama wyszukałam sweter. 
Np. Ombre włosy są już bardzo rozpowszechnione ;)

A sweterek jest naprawdę świetny  jakościowo.  I to lubię  w second hand'ach. 
Wysoka jakość za grosze ;)


 





1 komentarz:

  1. Pierwszy raz widzę tą kurtkę - podoba mi się :)
    A ombre? Mam czapkę ombre :)

    OdpowiedzUsuń