15 marca 2013

my colours

Dziewczyny ! Myślałam, że do tej stylizacji będzie towarzyszyło mi już trochę zieleni, ale niestety zima powróciła i nie zamierza odchodzić. Bądź co bądź planów postanowiłam nie zmieniać i dać radę na dworze ! Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Bardzo w moim stylu, moje ulubione kolory - beżowy i czerń , no i oczywiście kobiecość !



 Pomimo temperatury nie opuszczał nas humor i Klaudii palec:):)


Z naszą spódnicą  - Klaudia ma taką samą w kolorze ciemnej, butelkowej zieleni - wiąże się mała historia. Klaudia upatrzyła całkiem fajne i bardzo tanie sukienki z baskinką na allegro , postanowiłyśmy zamówić sobie po jednej , lecz niestety gdy pan listonosz do nas zawitał okazało się , że ta wspaniała baskinka została uszyta pod biustem ( jak w 6 miesiącu ciąży :) ) Na szczęście uzdolniona Klaudia obcięła najpierw moją "górę" , potem swoją i jakoś stworzyła z tego te oto piękne spódnice :):)





Może się wydawać , że beż i czerń są trochę nudne , ale dla mnie to połączenia idealne i chyba nigdy nie przestaną mi się podobać . Całość dopełniłam małą, kobiecą i zmyślną torebeczką :)
Wszystko bardzo do mnie pasuję , czuję się w tym komfortowo i kobieco , idealne dla mnie na co dzień lub małe wyjście:)


Tak!!! Udało mi się zdjąć ten żakiet chociaż na chwilę , by pokazać Wam baskinkę w całej krasie :)


Żakiet  - Vero Moda
Tshirt - Vero Moda 
Spódnica - allegro/ made by Klaudia
Botki  - New Look
Torebka - Monnari 




Na zakończenie - Zimo ssiooo !!!!  :)

2 komentarze:

  1. Zimo sioooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka jest boska, ładnie podkreśla Twoją figurę!

    OdpowiedzUsuń