11 marca 2013

oversize

Dziewczyny :) Parę dni temu zawitała do Nas piękna pogoda i udało Nam się zrobić kilka stylizacji w wczesnowiosennej scenerii :) Niestety zima powróciła i z ciepła nici . Nie byłam przekonana co do tego poncza/palta , ale zauroczył mnie na tyle, że jednak postanowiłam go Wam zaprezentować. Zapraszam ! 







Moje ukochane "zamkowe" kozaki, pamiętam jak trafiłam na ostatnią parę w Humanicu. Są bardzo wygodne , przelatałam w nich prawie całą zimę . Uwielbiam zakładać je do skórzanych spodni czy dziewczęcego, rozkloszowanego płaszczyka. Każdej, zwykłej stylizacji dodają trochę pikanterii. Do dziś dzień trzyma mnie ich urok i jestem bardzo zadowolona z ich zakupu , są takie po prostu dla mnie :)


Nie zapięłam torebki :) Tak właściwie mam ją od czasów liceum , dodaje powera moim czarnym lub jednokolorowym stylizacjom. Avon :)


Na koniec muszę pochwalić spodnie z wyższym stanem z Vero Mody. Polubiłam je tak bardzo, że mam jeszcze beżowe , czarne i jeansowe :) Krój wprost dla mnie idealny, zakrywa brzuszek , podkreśla talię i pupę . Czuję się w nich bardzo kobieco ,często wkładam w nie jakąś bluzeczkę i już wszystko wygląda smuklej i more fit ! :) Jedynym minusem jest to, że baaaardzo się rozciągają.



Ponczo/Palto: no name
Spodnie : Vero Moda
Kozaki : Humanic
Torebka : Avon
Rękawiczki : no name

Wiosno przybywaj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





1 komentarz:

  1. Dobre połączenie=) najbardziej podobają mi się buty z zamkami i rękawiczki mam tylko obiekcje co do wielkości torebki ale to drobiazg.=) pozatym wszystko mi się podoba.Naprawde fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń