25 kwietnia 2013

Blak&White: Pijamas on the beach! :)



Każdy już chyba poznał trend tej wiosny.
Świadomie lub mniej świadomie.

Ja prezentuję Wam go w szalonej wersji, mianowicie w upolowanym w lumpeksie kombinezonie.
Lubicie takie stroje? 
Wstaje rano, nie mam co ubrac i wskakuje w kombinezon?
Zero myślenia, zestawiania i kombinowania?
Wskakuje i juz :)

Do mojego dobrałam eleganckie dodatki, ale świetnie nadaje sie również na plażę, 
więc będzie idealny na lato.

Kok też jest elegacki, ale troszke w nieładzie od wiatru.
Enjoy!








 





Marynarka - Orsay
Kombinezon - Second Hand
Buty - no name
Okulary - prezent
Perełki- od mamy
Bransoletka w paski - Orsay





Kocham to, że jest tak cieplutko!

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam B&W! I niezmiennie zazdroszczę tego morza w tle;)

    pozdrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na polskich plażach są takie dziewczyny, to żadne statki do portu nie przypływają, a turyści uciekają ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Oszalałam. Genialny ten kombinezon!

    OdpowiedzUsuń
  4. W obcasach wybrać się na plażę! Nie lada wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko swietne, zwlaszcza byty :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń