16 kwietnia 2013

Feel the mint!


Cześć dziewczyny!
Nie mogłam ost tutaj nic wrzucić bo mój komputer uszkodził mi kartę pamięci od aparatu. Widziałam na aparacie wszystkie zdj ale już komputer ich nie widział. 
Pozwolę sobie w tym miejscu pomarudzić na męską część mojego świata.
Nikt mi pomóc nie potrafił, albo po prostu z lenistwa nie chciał pomóc.
Odzyskałam połowe zdj a na temat reszty usłyszałam że mam sobie sformatowac kartę a o zdj zapomnieć.

Miałam na karcie wiele chwil, które były mi bliskie sercu. 
Na razie trafiłam w internecie na ciekawy artykuł i dalej się nie poddaje, cały czas wierze że skoro widzę je na aparacie to da się je odzyskać :)


A teraz z innej "beczki". Mam w zanadrzu dla Was jeszcze jedną stylizacje w ciemnych włosach, ale niestety jest ona właśnie na tej felernej karcie, więc dzisiaj przyspieszona niespodzianka:
moje włosy w fazie PRZEJŚCIOWEJ. Pomiędzy dekoloryzacją a blondem :)

Sekret moich długich włosów zdradze kiedyś, dzisiaj macie krótkie a'la rudo-blond w połączeniu z miętą.


 









Spodnie - Vero Moda
Buty - Intenso (auchan)
Bluzka - Pepcco
Narzutka - Pepcco
Torba- Reserved
Bransoletka - prezent od Mamy


Do tej torebki tez na początku nie byłam przekonana, ale teraz wiem, ze jesteśmy dla siebie stworzone.
Zmieszczę w nią wszystko na cały dzień i pasuje mi prawie do wszystkiego :)
Kupiona mniej niż za stówkę- wiec zakup sie opłacił- polecam.







Włosy sa na razie na etapie przejściowym, więc musicie być dla mnie wyrozumiałe. 
Aktualnie mam troszkę jaśniejsze, po farbowaniu dosyć mocnym blondem, ale moje włoski nie łapią pigmentu. Trzeba odczekać. Naturalny kolor mam ciemny blond, powoli do niego wrócę :)


Pozdrawiam gorąco i życzcie mi szczęścia z odzyskiwaniem zdj, 
jeżeli je odzyskam to wstawimy z Olą coś z serii "co robimy poza blogiem" :)




3 komentarze: