27 kwietnia 2013

My bike and Me :)

Wiooosna!

Czas z samochodu przerzucić się na rower.
Mój pochodzi z rynku wtórnego :)
Dostałam taką śliczną miętówkę od chłopaka zeszłego sezonu i sprawdza się genialnie.

Dokupiłam koszyk, bo bez niego ani rusz.
Jeżdżę około 10 km dziennie do szkoły w jedną str więc z plecakiem chyba moje plecy by umarły.

We wcześniejszym poście Oli widziałyście premierę mojego Rowerka ;D

Stylizacja wiosenna, miejska i wygodna.
Legginsy w kwiaty kupiłam za malutkie pieniądze w Auchan - polecam :)
Wiem że szpilki wyglądają do tego typu spodni o niebo lepiej, ale jak rower to rower. Musi być wygodnie i bezpiecznie- mokasyny są idealne, także z Auchan.







Rundka po parku dla Oli :)




Płaszczyk z Orsay, który poleciła mi Ola naprawdę uwielbiam. 
Delikatny, rozszerzany i kobiecy.
Pasuje na każdą okazję i do wszystkiego.







Płaszcz - Orsay
Spodnie - Auchan
Buty - Auchan
Bluzka - H&M
Naszyjnik - Camelieu
Torebka - Reserved
Okulary - JYSK


Dziewczyny co tam u Was? Zaczęłyście jakieś wiosenne zmiany?
Ola wspominała Wam o naszym zdrowym stylu życia, mam nadzieje że znajdą się tutaj osoby, którym też na tym zależy :) Jak nam idzie lekkie odchudzanie przed sezonem bikini?
Myślę, ze dobrze. Głównie poprawiłyśmy jedzonko, bo wiadomo ze każda z nas ma swoje zachcianki. 
Ze sportem nie mamy żadnego problemu.

Jeżeli też ujędrniacie ciałko przed latem, napiszcie nam o tym :)
Może macie ochotę na jakiś sportowy pościk ? ;>


5 komentarzy: