24 kwietnia 2013

perfect outfit for me (sunny, i love you ! )

Dziewczyny!! Tak bardzo się cieszę , że wiosna (lato) jest już na dobre z Nami, jest mi lekko , komfortowo a witamina D dba o moje samopoczucie :)! Choć dzień był (jest) dzisiaj perfect , czekało na Nas dzisiaj parę wspaniałych niespodzianek , mianowicie 2 egzaminy ! Szczęśliwym trafem udało mi się jakoś  z nimi uporać, za Klaudię trzymam bardzo mocno kciuki , na pewno sobie poradzisz! :) Klaudia przygotowała dla Was turbo wiosenną stylizację, ja tym razem postawiłam na zestaw, w którym bardzo dobrze się czuje , podoba mi się i może nie promieniuje wiosną, ale dla mnie jest ok :) Zapraszaaam :)





Trochę nas oślepiało , ale dałyśmy radę :) 



Myśląc nad tą stylizacją , miałam zamiar ubrać czarne botki na obcasie lub różowe koturny, ale oczywiście rano mi nie wyszło ( jak widać powyżej ). Szczerze, jestem zadowolona z efektu,  moim zdaniem baletki pasują do koszuli :) Są mega wygodne i  bardzo podoba mi się ich kształt , takie małe uzupełnienie do reszty:)



Nad czymś myślę, pewnie o 5 z egz , którą Klaudia na pewno dostanie ! :)



Dodałam jeszcze 'komin' bo rano nie było aż tak ciepło,  tak czy siak narazie bardzoo mi się podoba - pewnie dlatego uważam, że pasuje mi do wszystkiego :)


Klaudii śliczny rowerek :):)



Nope. Niestety za wysoko . Rowerek zagra główną rolę u Klaudii :)


Na koniec chciałabym Was poinformować , że razem z Klaudią (użyję tego strasznego słowa ) zaczęłyśmy się odchudzać ! Zdrowy styl życia nie jest nam obcy ani w szkole ani w domu , lubimy ćwiczyć czy chodzić na siłownię, a teraz pobiegać na powietrzu ( to na prawdę poprawia humor i dodaje sił ) , jednak z dietą nie do końca Nam się udaję :) 
Klaudia jest mistrzynią w przygotowywaniu dietetycznych posiłków, jednak jeszcze lepsza jest w przygotowywaniu tych nie koniecznie zdrowych , czekoladowych tortów :)
Dziewczyny, odchudzanie w Naszej wersji nie będzie drastyczne i pt. ,, Zero jedzenia ". Dużo czasu zajęło Nam pojęcie, że to nie o to chodzi , umiar we wszystkim jest jak najbardziej wskazany , a wysiłek fizyczny jest dobry na wszystko . Ciało od razu jest jędrniejsze i bardziej fit , niż po jakiejś drakońskiej diecie . Świadomość, że mam jakąś swoją kondycję, nie męczę się i po prostu mogę sobie iść pobiegać czy poćwiczyć daje dużo satysfakcji :) i zdrowia! 
Pogodziłam się już z krągłościami czy kobiecymi kształtami, i nawet więcej bardzo się cieszę, że je mam :) 
To jest właśnie modne, hot , natural and sexy !:)
Małe przesłanie LOVE YOURSELF :)

Kurteczka : H&M
Koszula: Cropp
Legginsy : H&M
Torebka: Stradivarius
Baletki : H&M
Bransoletka : pamiątka z wakacji 
Komin : Orsay.





2 komentarze: