12 kwietnia 2013

Mrs. Spring !!!

Dziewczyny. Wiem, że dłuuugo mnie nie było , ale ostatnio mam kilka spraw na głowie, które zajmują mi dużo czasu, jednak mam nadzieję , że wszystko się unormuję i będę mogła pisać do Was częściej. Po takiej przerwie postanowiłam, że przygotuję coś wyjątkowego ( moim zdaniem ) , bardzo wiosennego, kobiecego. Płaszczyk Pani Wiosny, w którym zakochałam się razem z Klaudią od pierwszego wejrzenia - taki z moich marzeń :) Jestem z niego bardzo zadowolona, idealnie pasuję do mnie i mam nadzieję, że spojrzycie na niego moimi oczami i Wam również się tak spodoba :)



Oczywiście piękna pogoda naładowała nas turbo energią na siłkę :)


Prochowiec jest mega rozkloszowany , ma dużo materiału i dodatkową podszewkę . Bajkowo:)




Nóżka do góry , girls :)



Niestety lub stety do płaszczyka raczej trzeba ubrać buty na wysokim obcasie , nie narzekam bo bardzo takowe lubię i jeżeli mam okazję ( lub na co dzień ) to je zakładam:)



Dużo tych zdjęć wyszło :)



Jak Wam się podoba ? Mnie to połączenie z koralowymi spodniami naprawdę , wyjątkowo przypadło mi do gustu :) Co sądzicie o płaszczyku ?

Płaszcz - Orsay
Spodnie- Cross
Komin- Orsay
Buty- Deezee

Ok, już koniec ! Let's go











6 komentarzy:

  1. A torebki czemu na zdjęciach nie umieściłaś? Tylko ledwo paparazzi uchwycił? A jest bombowa!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny płaszcz i kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny. Wiem, że dłuuugo mnie nie było- naprawdę tęskniliśmy za tym debilizmem... ;/

    OdpowiedzUsuń