9 lipca 2013

Beyonce dress

Dzisiaj przeżywam typowo wakacyjny dzień - wyspałam się , pojechałam na plaże i zaraz chyba obejrzę jakiś serial :) Bardzo chciałam Wam już wcześniej pokazać tą sukienkę, ale chyba nie było okazji. Sama nie wiem czy spodobała mi się dlatego, że reklamowała ją Beyonce , czy ze względu na jej super dekolt i fantazyjne wzory. Chyba dla tego i tego:) Jest bardzo przewiewna, luźna i wygodna , więc myślę , że plaża czy wieczorny spacer po mieście to dla niej idealna sceneria.




Najczęściej kupuje sukienki czy inne ubrania , które mogę założyć w taki oto słoneczny dzień i nie myśleć o jakichś specyficznych dodatkach czy makijażu. Nie trzeba do niej dobierać dosłownie nic, a i tak wygląda zjawiskowo i minimalistycznie :) 






Sukienka - H&M 
Bransoletka-Orsay

Trochę późno, ale pierwsza w tym roku kąpiel w morzu zaliczona !:)













2 komentarze:

  1. kocham maxi sukienki/spódnice a ta jest świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka robi mega wrażenie! Fajnie się prezentujesz! Jestem na TAK:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń