30 lipca 2013

Light yellow skirt


Jakoś nie mozemy się z Ola spotkać na zdj.
Ja mam całe dnie zajęte, a jak mam wolne to nie ma pogody, albo Ola jest w pracy i tak jakoś wychodzi, a pomysłów i stylizacji mamy dla Was mnóstwo.

Ja mam dla Was dzisiaj tak na szybko prostą stylizację z plisowaną  spódniczką.
Nosze ją ost bardzo często, bo pasuje świetnie nawet do balerin.
Zdj zrobione na szybko ale mam nadzieje że urok spódnicy widac całkiem dobrze :)
Zestawiłam ją po prostu z białą bluzka basic i białymi dodatkami. 
Miało być prosto i konsekwentnie.

Ost poznaję życie przeciętnego urzędnika polskiego. I wiecie co?
Tak, tak mogło by ich być o połowe mniej - wiadomo. 
No i moze nie powinno byc tak, ze duże grono tych ludzi jest spokrewnione.
Ale jednak to bardzo mili ludzie, na których wyżywają się często i gęsto interesanci.
Gdyby ten sektor w Polsce zacząć zmieniać, nie wiem czy by to pomogło, ale mozna by zacząc od mentalności ludzi :)
 A tak na marginesie nie mogłabym pracowac jako pracownik biurowy, bo straszliwie nudna praca i wydaje mi się że powinno się dac tym ludziom konkretniejsze zadania, wyznaczyć zadania dnia, plan na dany dzień...
A moze nie ma az tylu zadań żeby zając im te 8 h dziennie?

No dobrze, juz mniejsza w tych urzędników, pokazuje zdj i zmykam.



 Spódnica - second hand + DIY
buty - szafa.pl
bluzka - H&M
bransoletka - mamy
pasek - Vero moda
torebka - F&F




10 komentarzy:

  1. Kolejny strzał w 10! Bardzo letnia stylizacja.

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba! buciki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna spodniczka :)
    http://idealnocy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna jest ta spódnica!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica jest naprawdę prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalne masz te sandałki :) a plisowana spódnica bardzooo elegancka i kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne połączenie, sandałki wydłużyły Ci baaardzo już długie nogi <3 Piękna spódnica! Wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaa mam taką samą torebeczką i ją uwielbiam! A spódnica ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń