4 lipca 2013

Coral & Blue, Blue


Witajcie :)
Jesteśmy teraz tutaj rzadziej, a to wszystko z powodu wakacji. 
Czasami wydaje się, ze w tych własnie miesiącach ludzie mają za dużo wolnego czasu, w naszym przypadku jest zupełnie inaczej. Żebyśmy mogły umówić się na wypad na działke lub kawke i zdj musimy się nieźle natrudzić by się zgrać. 
Praca, praca .. drobne obowiązki i chęć po prostu odespania i odpoczynku. Ale się staramy :)
Mamy nadzieję, ze Wy macie nieco więcej czasu na swoje modowe pasje :)


Ola w poprzednim wpisie napisała co nieco o tym jak wybrałyśmy sie do kina.




 Ja Wam pokaże dzisiaj wygodny zestaw własnie z tego dnia i postaram sie coś dodac od siebie odnośnie filmu :)





Mam na sobie ulubione koralowe spodnie z Crossa i dziwną asymetryczną bluzkę.
Do tego koturny które służą mi już drugi sezon i nowy  zegarek w gumowej oprawie.


immm piciu..                             gul gul gul ....                                  sa sa sa sa...





spodnie - Cross
bluzka - second hand
buty- no name
okulary - biedronka
zegarek - Jysk
torebka - F&F





Jeżeli ktoś wczesniej nie czytał, to przypomnę że wybrałyśmy się na film "Idealne matki", który ma tak naprawdę niewiele wspólnego z dziećmi, wczesnym macierzyństwem itd. Wydaje mi się, że właśnie my kobiety tak mamy, ze zawsze stawiamy siebie w danej sytuacji. Staramy sie wczuć w sytuację danej osoby i sprawdzic jak byśmy zareagowały, dlatego tak jak Ola uważam, ze jest to własnie film dla kobiet. 


Chcąc nie chcąc, ja od razu widziałam siebie w sytuacji Lil. 
Nie chce Wam zdradzac za bardzo fabuły.. 
Jest to swietny film i często wracam myślami do niego, bo świetnie ukazuje mechanizmy psychologiczne.
Kobiety wiedza, ze to złe, niestosowne i lekko chore.
A z drugiej strony są niezmiernie szczęśliwe.

A czym powinniśmy kierować się w życiu? 
Dlatego je rozumiem i bardo się Ciesze , ze na film poszłam własnie z Olą a nie z facetem.
Śmiałyśmy, wczuwałyśmy w role i próbowałyśmy przewidzieć zakończenie :)
Polecamy :)


A teraz zmykam, bo ser na lasagne w moim piekarniku zaraz się przypali. 
Miłego oglądania zdj i nie spalcie się za bardzo na tym słoneczku :)


2 komentarze:

  1. Czaję się na podobną torebkę z ETOREBKA! Wiesz może czy ta z F&F jest jeszcze dostępna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torbe kupiłam chyba na początku czerwca, więc myślę że jest jeszcze.

      Usuń