11 lipca 2013

It's good to feel summer ...:)


Summer... summer we love you!
zdjęcia Klaudia


food


Ola: Klaudia i jej wspaniałe pomysły na jedzenie:) Owsiankę, która jest niezbędna w moim domu na śniadanie od dosyć długiego czasu zazwyczaj mieszam z suszonymi czy sezonowymi owocami i miodem. Dla Klaudii oczywistym elementem "owsiankowym" jest czekolada :) , lody , wiśnie i inne wspaniałe dodatki , których nie trzeba sobie żałować , bo nie ma lepszego śniadania niż owsianka z dodatkami :)
Ciasto a la karpatka zrobione ze składników, które akurat są w domu - Klaudia na pewno poda Wam przepis później:)
Teraz ja muszę się Wam pochwalić moim wspaniałym pomysłem ( szampan i truskawki to nie taka nowość ), ale w leśnych warunkach trzeba sobie jakoś radzić :)
Potrzebne są bardzo ważne składniki mianowicie : Największe , działkowe szklanki + szampan + mrożone truskawki ( zamiast lodu super sprawa ! ) + liście mięty z ogródka. 
Truskawki z czasem się rozpuszczają i nasączają szampanem - pycha :)


Klaudia : O tak! Owsianka to jest moje wymarzone śniadanie. Często dorzucam gorzką czekoladę, a latem odrobinę lodów :) Taka już jestem, lubie z rana zjeść coś smacznego co wprawi mój metabolizm w turbo express :)
Jeżeli chodzi o szampana z mrożonymi truskawkami to śmiało moge polecić!




relax and lovely dog


Ola : Jezioro czy morze ?:) W tym przypadku ja chyba jednak wybiorę jeziorko , akurat  było bardzo mało ludzi i mogłam wypuścić psa , żeby się trochę z nami wyszalała :)
Plaża to chyba zbyt duża przestrzeń dla psa by siedziała spokojnie + brak cienia, ale oczywiście nic nie dorówna długim, popołudniowym spacerom nad morzem.
Ostatni + dla plaży - znajduje się 15 min. od mojego miejsca zamieszkania :)



cars


Ola: ...niebezpiecznie robić zdjęcia podczas jazdy ! Myślę, że podczas korku Klaudia jest jedną z niewielu osób zachowujących spokój - przecież to idealny czas na uczenie się, czytanie gazety, robienie zdjęć, rozmawianie przez telefon i inne rzeczy , na które nie miało się wcześniej czasu:) 
Daj mi tą umiejętność:)

Klaudia: Haha, korki potrafią wkurzyć, ale zawsze można sobie jakoś poradzić. Częściej drażni mnie (jak większość polaków) pogoda i sytuacje gdy okazuje się, ze zapomniałam czegoś waznego.




home, sweet home...


Klaudia: kiedyś wspominałam Wam, ze miałam ochotę zmienić nieco wystrój mojego skromnego mieszkanka. To nie jest jeszcze efekt końcowy, a zaledwie jakieś małe urywki które cieszą moje oko  :)


and many other things...



 Enjoy!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz