9 września 2013

Aztek blouse & Skirtshorts

Spodenko-spódnice to hit bloggerek już od dosyć długiego czasu. Największym powodzeniem chyba cieszą się białe, które wiedziałam kiedyś bodajże w Zarze za ok 350zł ;/ . Zwykle nie przepadam za "nie praktycznymi " must have'ami - ale te spodenki okazały się jak najbardziej praktyczne . Nie były na początku mojej listy zakupów i nie chciałam ich mieć/szukać, ale wpadły w moje ręce całkiem przypadkowo w butiku w małej miejscowości za 49 zł :) Dalej nie byłam do nich przekonana, ale po przymierzeniu i stwierdzeniu , że całkiem spoko leżą - zdecydowałam się :)









Jak Wam się podobają spodenki ? Mnie dosyć ciężko było coś do nich dobrać, mają podwyższony stan i nie mogłam się zdecydować na bluzkę wewnątrz czy z zewnątrz - nie wszystkie leżą dobrze - są albo za długie, albo źle wyglądają wewnątrz. Wybór był całkowicie spontaniczny, w pośpiechu przy doradztwie Klaudii :) 

Bluzka - Vero Moda
Spodenki - butik no name
Buty - Centro
Torebka - Bershka 
Bransoletka - Orsay











1 komentarz:

  1. też mam te szorty, tylko białe :)
    PS. W zarze one były i są po 149zł :P

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń