7 września 2013

Grey blouse


Znalazłam świetną szarą bluzeczkę w Peppco.
Szary, dresowy kolor to dla mnie hit.
Przyciąga mnie od razu, spódnice, sukienki, dresy i szale koszulki i tuniki. Obłęd.

Dzisiaj w wydaniu wygodnym, ale jednak na obcasach.
Torebeczkę dostałam od Oli na urodziny i często noszę, bo jest przeurocza. :)

A jak tam nastroje przed uczelnią?
Wszystko pozaliczane? pozałatwiane?
Mi pozostało niewiele podpisów do pozbierania i będę już gotowa na nowy rok na uczelni.(tak, tak na naszej uczelni mimo internetowego indeksu są także pospolite "obiegówki")

Wczoraj moją twarz zaatakowała paskudna wysypka, która mega swędzi. Nie wiem czy to od jedzenia, czy jakiś roślin, kosmetyku? Nic szczególnego nie zmieniałam a jednak całą twarz mam w krostkch.
ech. 
Ciekawe czy samo wapno i tabl. wystarczą.

Teraz zostawiam Was z porcją zdj :)


Bluzka- Peppco
Spodnie - Vero Moda
Torebka - Orsay (prezent)
wisiorek-  Camelieu
Buty - szafa.pl
bransoletka - Peppco


O kanarkowych spodniach marzyłam juz długo.
W końcu je mam za rosądną cenę. :)
Jak zwykle niezawodna w kwestii spodni - Vero Moda


Oby to nie były ostatnie podrygi słońca!!

1 komentarz: