14 września 2013

Tulip dress

Dziewczyny ! Tak jak mówiłam dodaje Wam zdjęcia sukienki z poprzedniego postu. Chciałam głównie przedstawić kurteczkę i myślałam z czym by tu ją zestawić ,żeby nie wyglądała zwyczajnie i dziennie. :) Wybór padł na sukienkę, zakupioną w przecenie za 39,95 , nie byłam do niej przekonana , ale zdecydowałam się za namową chłopaka :)
Cały zestaw moim zdaniem jest dosyć młodzieżowy, nie trzyma się trendów , jest całkiem prosty, ale i rockowy.
Stylizacja nie przemawiała do mnie do końca - ale o dziwo bardzo spodobała się mojemu chłopakowi - dlatego jednak się do niej przekonałam :) Co jak co, ale mężczyźni po prostu potrafią powiedzieć co im się podoba , a co nie - nie patrząc na aktualną modę :)





W sukience oprócz "kieszonek" z przodu, najbardziej urzekł mnie dekolt na plecach :) Pomimo, że sukienka jest luźna i bardzo wygodna - dodaje jej elegancji. 






No cóż, materiał sukienki nie zbyt współpracuje ze zwykłym żelazkiem i siedzeniem gdziekolwiek ! :)



Kurtka - Orsay
Sukienka - New Yorker 39,95
Botki - New Look
Torebka- Orsay
Bransoletki - Orsay









10 komentarzy:

  1. Zestaw ładny, tylko buty troszeczkę za ciężkie do sukienki moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) Bez kurtki, do samej sukienki butki są za ciężkie :)

      Usuń
  2. Zgadzam się buty wyglądają tutaj źle. Nawet kurtka do tej sukienki dla mnie nie pasuje.
    Stawiałabym raczej klasyczny zestaw jakaś marynarka i czółenka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka,ślicznie wyglądasz:))

    dzięki za komentarz:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz Aleksandro, bardzo mi się spodobała Twoja sukienka :)
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały wzór sukienki ! i te odkryte plecy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam połączenie delikatnych sukienek ze skórzaną ramoneską :) Dodaje to niesamowitego pazura :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń