18 września 2013

Beige blouse with lace


Niedawno wybrałam się na małą wycieczkę do Torunia :)
Chciałabym się z Wami podzielić małą fotorelacją.. Dla Was, którzy mają to miasto na co dzień, raczej nie będzie to odkrywcza relacja. Toruń odwiedziliśmy z chłopakiem przy okazji załatwiania spraw firmowych, więc bez przygotowania i wpadliśmy tylko w sztandarowe miejsca tego miasta. Ostatnio byłam tam jakieś 10 lat temu ze szkolną wycieczką :)

Wyruszyliśmy wcześnie rano, bo z trójmiasta to jednak niemały kawałeczek drogi.


Gdy tylko dojechaliśmy do Torunia pogoda zrobiła się okropna. Cały czas mżyło. Mimo wcześniejszego sprawdzania prognoz... Nic z tego. Ubrałam się dosyć letnio, ale na szczęście oprócz deszczu temperatura była znośna :)

Najpierw ruszyliśmy do fontanny:



Fontanna jest naprawdę imponująca i wierze, ze wieczorem podczas pokazów robi jeszcze lepsze wrażenie. Niestety nie mogliśmy zostać do 19.00 w Toruniu, a szkoda - bo chętnie bym zobaczyła :)






Widziałam tez osiołka :) A potem czas na wieże widokową w Ratuszu.




Pierogi jedliśmy blisko ratusza w pierogarni, której nazwy dokładnie nie pamietam, ale coś w nazwie było z kotami. Co prawda sam wystrój był jak dla mnie okropny, ale pierogi ze szpinakiem.. imm pycha.



Była też Pijalnia, w której nie było co pić :) Właściciel sam nie potrafił wytłumaczyć nam po co dał taką nazwę.

Oczywiście byliśmy też w Planetarium. To było dla mnie ogromnym rozczarowaniem. Wystawa ta sama co 10 lat temu, Pokaz w kopule także przestarzały. Przykre to trochę było.. Tyle pieniędzy, tyle odwiedzających a zero rozwoju. A szkoda. Bo można by było tyle innowacji wprowadzić. Zawiodłam się, bo tak jak mogło mi się to podobać gdy miałam około 10 lat.. to teraz nic z tego.

Ogólnie chętnie jeszcze Toruń odwiedzę w inną pogodę i pójdę do muzeum współczesnej sztuki i zobaczyć fontanny, a szczególnie Toruń nocą.

Pierników nakupowałam, z Kopernikem zdj miałam i czas był wracać..



Miałam na sobie nową zdobycz z second handu
bluzę z imitacją koronki
spódniczkę basic z Peppco
i znane Wam już buty, torebkę z F&F.


Pozdrawiam mieszkańców Torunia!! :)




3 komentarze:

  1. Fajna stylizacja, też byłam w Toruniu.;)
    Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie na KONKURS!
    http://madamstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna z Ciebie dziewczyna :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mnie się Twoja sukienka no i oczywiście Toruń jest naprawdę piękny:)

    OdpowiedzUsuń