28 września 2013

Camel & Pink

Dziewczyny ! Jako że, zawsze dopisuje nam szczęście możecie zauważyć jaka wspaniała pogoda  towarzyszyła nam podczas robienia zdjęć :) 
Muszę przyznać, że ta stylizacja dokładnie odzwierciedla mój styl  i to co mi się podoba.
Torebka, koszula i spódnica to moje najlepsze zakupy od dłuższego czasu:) Na torebkę 'czaiłam' się już baardzo długo - podpatrzyłam ją u Kardashianek - i zamawiając ją spodziewałam się wiernej podróbki, jednak kolor nude , w rzeczywistości okazał się różem, wielkość okazała się za mała , a materiał , który wyglądał na 'skórkowy' jest błyszczący - ale skoro myślałam o niej tak długo postanowiłam ją zatrzymać,  i teraz jest moją codzienną torebką:)
W koszuli też zakochałam się od pierwszego wejrzenia - super dekolt, piękny kolor i leżała idealnie - tylko cena mnie trochę odstraszyła 99 zł.
Na spódnice trafiłam dzięki Klaudii, która szukała idealnego modelu czarnej skórkowej spódnicy :) Kolor tak wpadł mi w oko , że od razu miałam do niej milion pomysłów :)
Zapraszam !






 







Koszula - Vero Moda
Spódnica - Allegro 
Buty - Renee
Torebka - Stylowebuty.pl



Przed nami ostatni weekend wakacji :( Z roku na rok mijają coraz szybciej , a świadomość, że już we wtorek zasiądę na wykładach napawa mnie nagłym atakiem lenistwa . Jednak, żeby nie myśleć jeszcze o szkole , postanowiłyśmy uczcić wakacje małym wypadem na drinka :) 
Jakie są wasze plany na ostatni weekend wolności :)?






10 komentarzy:

  1. bardzo przyjemne połączenie :)

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne połączenie, a ja na co dzień w spodniach, wstyd! ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne połączenie kolorów, pięknie wyglądasz :)
    spódniczka ♥
    http://milexblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie kolorów, a torebka najcudowniejsza! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. you look absolutely gorgeous in this nude outfit! perfect
    thanks for visiting

    http://elarmariodelanena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygladasz, spodniczka jest bardzo ładna jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń