2 września 2013

Silk blouse

Hello:) Wszystkim , którzy dzisiaj musieli wstać i iść do szkoły - szczerze współczuje i życzę powodzenia. Ja jeszcze leże w łóżku jak ostatni leń, a za oknem leje deszcz :) Niestety już za niecały miesiąc i będę musiała się zmobilizować i przestawić na poranne wstawanie :) 

Pokażę Wam bluzkę , którą kupiłam ze względu na jej wspaniały fason. Ciężko było mi znaleźć tunikę czy sukienkę z lejącym dekoltem i odcięciem w talii. Moim zdaniem bluzka nie pochodzi z najnowszych trendów , ale jest elegancka i nawet ponadczasowa. Trochę pogrubia :), ale i tak bardzo mi się podoba + specjalnie do niej kupiłam białe spodnie ( dobrze, że były na przecenie :) ) 





słońce przyszło tylko na chwilę :)










Bluzka - Orsay
Spodnie - Reserved
Buty - urbanog.com (zeszły sezon)
Torebka - Klaudii
Bransoletka+kolczyki - Orsay














4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja stylizacja kojarzy mi się z Monaco. Jest prosta, elegancka i marynarska:)

    zapraszam też do mnie ---> http://krisjamroz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń