11 października 2013

Autumn colors-burgundy pants

Piękną mamy jesień- prawda? :)

 Spodnie z dzisiejszego posta znalazłam w małym butiku. Dla niektórych mogą być zbyt "agresywne", ale mam nadzieję że znajdą się także miłośniczki skórzanych elementów na ubraniach.

Bordo,
bardzo polubiłam, świetnie się łączy z szarościami, beżami, brązami i oczywiście nieśmiertelną czernią.
Ja wybrałam połączenie trzech kolorów, chociaż już mam kilka pomysłów na inne  połączenia :)

Sweter upolowałam w second hand i można go śmiało nosić zamiast płaszcza/ kurtki, bo jest ultra ciepły.
Jutro z Olą wybieramy się nareszcie po płaszczyk zimowy dla mnie - będzie szaro.
Ale na zimę jeszcze nie pora, cieszmy się pogodą, która dopisuje ;)





Sweter- Second hand
Leginsy - osiedlowy butik
bluzka - Butik
Pasek - Second hand
Buty - Step by step
Torebka - Deichmann





Udanego weekendu! ;)


8 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz ! cudowne buty !

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Leginsy masz bajeranckie :) zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wyglądasz;) torebka pięknia jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie są genialne!! Chętnie bym takie kupiła, już nawet wyobraziłam sobie milion stylizacji z nimi w roli głównej. Z pewnością poszukam czegoś na ten wzór. Stylizacja moim zdaniem bardzo udana:)
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie sie bardzo podobaja tego typu połaczenia :) swietne legginsy ,mysle ze sama czulabym sie fantastycznie w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe kolory!!! pieknie
    mega:*
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    pozdrawiam,OLA

    OdpowiedzUsuń