19 października 2013

Black, gold and a deep burgundy accent

Hej wszystkim! Dzisiaj mam dla Was powórkę z rozrywki - czyli bordo bordo bordo :)

To jest naprawdę hit. 
U mnie dzisiaj w postaci jednego mocnego dodatku i śliwkowego sweterka, gdyby ktoś był ciepłolubny :)
Teraz zawsze muszę zabierać jakiś sweterek/marynarkę, bo nigdy nie wiem jaka będzie sala na uczelni... W jednych jest mega gorąco i duszno a w innych loooodowato- zwariować się da, ale od tego mamy ciepłe okrycia, które zawsze można zdjąć :)

Skórzaną spódnicę już pokazywałyśmy z Olą- u mnie dzisiaj w bardziej eleganckiej wersji.

Pisze z Was ktoś w tym roku licencjat? Tematy wybrane?









Spódnica - allegro
Bluzka - Orsay
Naszyjnik - River Island
Pasek - second hand
Bransoletka- Butik
Buty - Sinsay
Sweter- Vero Moda




Oby ciepła jesienna pogoda towarzyszyła nam jak najdłużej ;)))
W razie co, mamy już przygotowane zimowe płaszczyki, a Wy?






9 komentarzy:

  1. bardzo ładny zestawik ,taki jak lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakia piekna stylizacja :) sliczny kolor sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Bardzo podoba mi się ten zestaw :) Wyglądasz w nim świetnie :) Wszystko jest idealnie dobrane :) Jestem zachwycona :)
    Pozdrawiam i wolnej chwili zapraszam do zajrzenia na mojego bloga :) Właśnie trwa konkurs, w którym możesz wygrać dowolnie wybraną sukienkę (http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/10/win-stylish-dresses-giveaway.html)

    Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziewczeca stylizacja. super do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja! Bardzo podoba mi się czarny look z kolorowym akcentem :))

    Pozdrawiam, Shamelessly

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe połączenie
    cudo
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo nieee te listki na szyi sa po prostu fenomenalne! Chcę takie!!!

    OdpowiedzUsuń