9 października 2013

Pink in the sun


O tak ultra róż na poprawę humoru. :)
Pewnie niedługo wszyscy zapomną o baskinkach i słodkich falbankach na jakiś czas. 
Ja osobiście kocham ten cudowny krój który ukrywa mankamenty figury i podkreśla jednocześnie talię.

Piękna pogoda nam się trafiła. W ogóle nie było mi zimno i z chęcią pozowałam w gołych ramionach. 
A już się bałam że nadchodzi śnieg w październiku! Tak mi dał w kość chłód na początku miesiąca.
Mam teraz sporo na głowie, za dużo myśli i obowiązków a za mało ogarnięcia i spokoju. 

Zdjęcia nie oddają w pełni koloru baskinki, ale mam nadzieję że te widoczne promienie słoneczka dotrą aż do Was  i przymknięcie oko na kolory. Gdy kupowałam tą bluzkę, trafiłam także na świetną spódnicę black&white, która na pewno już niedługo pojawi się na blogu.






Bluzka - Mohito
Spodnie - Vero Moda
Żakiecik - Vero Moda
Buty - Intenso
Bransoletka - Butik





Pogodnego dnia! :)

6 komentarzy:

  1. Świetne buty! Ładnie kolor lakieru współgra z Twoją bluzką. Taka malinowa czekolada:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz super! Z klasą i sexy :) Fajnie, że korzystasz jeszcze z pogody i wyrażasz to kolorami! Bo już niestety coraz więcej szarości na ulicach...

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty ;)
    zapraszam: http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń