27 października 2013

Simple Day

Dziewczyny :) Umawiając się z Klaudią na poniższe zdjęcia nie miałam zbytnio pomysłu na stylizację, zależało mi aby w tym dniu było mi wygodnie :) I tak, postawiłam na zwyczajny, dzienny outfit na kilka godzin w szkole i wypad na miasto, tak jak my to zrobiłyśmy :) Myślę, że zawiera w sobie wszystkie modne w tym sezonie kolory, i na dodatek jest elegancki ( uczestniczyłyśmy z Klaudią w pewnej niezobowiązującej konferencji i taki zestaw był jak najbardziej na TAK :) ). 
Sweterek widziałyście już wcześniej u Klaudii, oczywiście poprosiłam ją, żeby mi też kupiła :) 16zł !.


Trafiła nam się pogoda w październiku ! :) 
 W tle nasz piękny Gdańsk + popołudnie na sweterkach = dobry dzień :)


 





Koszula - New Look
Sweterek - Vero Moda
Spodnie - Vero Moda
Buty - Bershka
Torebka - stylowebutki.pl
Bransoletka - Orsay

Dziewczyny, i  jak podoba się Wam mój minimalizm :) Stawiacie na prostotę czy bez dodatku nie możecie wyjść z domu ? Ja raczej należę do tych pierwszych :) 





Miłej niedzieli ! :)








2 komentarze: