8 października 2013

Grey

Dziewczyny !!!:) Szary już kolejny sezon podbija nasze serca,a dzisiejszy look jest idealny do codziennego noszenia np. w szkole czy pracy.  Moje ulubione spodnie z wyższym stanem + bluza tworzą naprawdę wygodny i bezpieczny zestaw, pomijając botki na wysokim obcasie ( które można zastąpić militarnymi - na płaskim obcasie ) . Ja jednak postanowiłam z nich nie rezygnować, dodają kobiecości w każdej , najprostszej stylizacji. 
Siedziałyśmy z Klaudią w zamarzniętej sali wykładowej, ale jak tylko wyszłyśmy zrobić zdjęcia wyszło wspaniałe słońce :) Miałyśmy naprawdę farta:)







 



Kurtka - Orsay
Bluza - Mosquito 
Spodnie - Vero Moda
Botki - Berska 
Komin - prezent ( zeszły sezon )






Jak Wam mija pierwszy tydzień szkoły ? Bo mi strasznieeee, ale powoli się przyzwyczajam :)









5 komentarzy:

  1. zestaw bardzo udany :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie, uwielbiam stlizacje w szarosci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestawienie
    super:*
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna bluzka :) i ślicznie wygląda wszystko razem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taki prosty styl :) ślicznie to wygląda! Szczególnie do gustu przypadła mi kurtka :) mogłabym taką mieć...

    OdpowiedzUsuń