1 października 2013

Leather skirt and sporty blouse


Sportowy szyk jest już dobrze znany :)
Ja na takie zestawienie postawiłam w pierwszy dzień na uczelni.

Ech, wcale się nie ciesze, że już zaczęły się zajęcia, w pracy nie chcą iść na układ i czasami muszę być w dwóch miejscach jednocześnie, co jest nierealne a to przysparza mi wiele stresu ;/

Szykujemy się wielkimi krokami z Olą na sezon zimowy. Coś czuje,że ta zima będzie zimą stuuuulecia.
Mój płaszcz dobrze mi służył, ale już się wysłużył i poszukuje powoli nowego.
Oczywiście ten sam model wpadł mi i Oli w oko - oj często nam się to zdarza :)

Muszę się jeszcze porozglądać, bo nie mam zamiaru zamarzać tej zimy- brrr..

Wracając do zestawu, to mam na sobie rozkloszowaną spódnicę z ekoskórki, którą widzieliście w ultra kobiecej stylizacji Oli :) Ja koniecznie chciałam klasyczną i uniwersalną czarną wersję.
Do niej dobrałam mini bluzę, która świetnie pasuje do zwykłych zestawów na co dzień.



Nie wiem czy Wy też czujecie ten chłód na dworze?? 







Płaszcz -  Orsay
Spódnica - Allegro
Bluza- Peppco
Torebka - Deichmann
Buty - Step by Step




Pogodnych dni Wam życzę :)

1 komentarz: