20 listopada 2013

Get Rich & Spend :)

Hellooo:) Aparatu wciąż brak, ale jak to mówią jak się chce to można , więc jakoś sobie poradziłyśmy:) Pozowanie trwało dłużej niż zwykle , ale na szczęście nie ma jeszcze śniegu ! 
Długo szukałam jakiejś fajnej , skórzanej spódnicy - mam już jedną, ale jest trochę "ciężka", z ćwiekami - a chciałam lekką i zwiewną . Zdecydowałam się w końcu na spódnicę w Stradivariusie, nie byłam przekonana co do długości - spódnice i sukienki w tym sklepie są zdecydowanie za krótkie - ale kryjące rajstopy rozwiązały ten problem :)
Bluzkę zauważyłyśmy razem z Klaudią i od razu zestawiłyśmy ją ze skórzaną spódnicą. Co do narzutki , spokojnie mogłabym ją zamienić na szary sweter czy ramoneskę. Proste połączenie białej bluzki i czarnej spódnicy - bardzo mi się podoba, a Wam ?







I jak Wam się podoba? Nic specjalnego nie wymyśliłam, ale o to mi chodziło - prosto i modnie :)

Narzutka - butik no name
Bluzka - Reserved
Spódnica- Stradivarius
Botki - Bershka
Torebka - New Look 











1 komentarz: