16 listopada 2013

po prostu: Black & White


Proste biało - czarne połączenie, geometryczną spódnicę połączyłam z klasyczną czarną górą. :)
Jak czujecie się w takich zestawach? 

Myślę, że taki strój idealnie nadaje sie na formlane wyjścia, może właśnie w tej spódniczy wygłoszę swoją pracę licencjacką? :))

wypatruję nowych postów na Waszych blogach ;)


zgadnijcie co to był za dzień?




Spódnica - Reporter
Marynarka - no name
pasek - Vero Moda
Naszyjnik -Second Hand
Buty - Centro
Bluzka - Orsay






Mamy ogromny problem. Uszkodziłam aparat. Najpierw kartę pamięci a potem najwyraźniej tą uszkodzoną kartą zepsułam gniazdo karty w aparacie. Pozostaje mi tylko oddać to komuś bardziej doświadczonemu.
Mój kochany aparat... Naczytałam sie w internecie, że to kosztowne, chociaż mam wielką nadzieję, że znajdę dokumenty i uda mi sie go zareklamować, szczególnie, że przed świętami mijają dwa lata od zakupu, musze się pospieszyć...

Och może ktos z Was miał podobny problem i wie co moge zrobić?







2 komentarze:

  1. Naprawdę ciekawy blog, miło się go czytało i oglądało. Zapraszam na mojego http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/ dopiero zaczynam bloggowanie, więc wszelkie rady mile widziane. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń