11 listopada 2013

green light


Zamarzam ! Zaplanowałyśmy na dzisiaj zdjęcia, ponieważ  około 12 miało być słonecznie. Planów nie zmieniałyśmy , ale okazało się , że zamiast słońca jest totalna wichura ( nie trzeba było układać włosów ) i mróz.
Nie poddajemy się i dalej pozujemy  :) ! Intensywna zieleń i złote elementy w koszuli --> super, już dawno mi się podobała i w końcu zdecydowałam się ją kupić . Uważam, że ten kolor pasuje do mojej karnacji i włosów :) Na początku miałam do niej trochę inny pomysł, ale totalnie spontanicznie zdecydowałam się na elegancką spódnicę z baskinką, czarno - zieloną . Myślę, że kolorystycznie całkiem nieźle współgra :)
No i oczywiście, wspaniała torebka -->  motyw zwierzęcy musi być !:)









Koszula - Orsay
Spódnica - Orsay
Buty- Centro
Torebka - Orsay :)


















4 komentarze:

  1. Świetny zestaw w odcieniach turkusu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny strój. Turkus i złote akcenty fajnie komponują się ze sobą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale, kobieco i super sexy!! super:*

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post:*:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń