13 listopada 2013

Military shirt and leather pants



Ale się zimno zrobiło!
Dopiero z Olą dopinamy ostatnie formalności związane z pracami licencjackimi i gdy tak między wykładami krążymy od budynku, do budynku.. do promotorki, różnych zwierzchników zakładów itd., to można nieźle zmarznąć, ciepło, zimno i znowu ciepło i na dwór.. a jeju :)
Na razie same formalności i zarys prac.
Gdy robiłyśmy te zdj, to też pogoda nam nie sprzyjała, przewiało mnie nieźle, ale czekało na nas cieplutkie autko,a potem u Oli gorąca czekolada :) 

Skórzanych spodni, bądź leginsów szukałam od pewnego czasu
 i jakoś żadne mi nie odpowiadały. Te wybrałam "pod naciskiem", musiałam coś wybrać w ramach reklamacji. Padło na nie i  mimo wszystkich "ale", cieszę się, że w końcu się zdecydowałąm, bo mam mnóstwo stylizacji z tymi portkami :D

Dzisiaj militarnie:





 Koszula- Vero Moda
Buty - Deichmann
Naszyjnik - Vero Moda
Spodnie - Vero Moda
Torebka - Deichmann



Zostawiam Was ze zdjęciami, a sama lecę do pracy. 
O 22:30 pewnie dopiero zjawię się w domu a jutro też jest dzień i skądś musze znaleźć siłę by sie ruszyć :)


4 komentarze:

  1. You look amazing. Will you like to follow each other on GFC and Twitter? xoxo
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja :) naszyjnik masz przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja + możesz mi kliknąć w baner sheinside ;D?

    OdpowiedzUsuń