27 listopada 2013

Ombre violet sweater


Nadal cierpimy na brak aparatu- trafił w dobre ręce Panów serwisantów :)
Pozostaje nam korzystać z tego co mamy pod ręką i cierpliwie czekać na sms z serwisu.

Dzisiaj mam dla Was sweter, który mogliście zobaczyć już zeszłej zimy w zestawieniu z szarymi dodatkami.
Sweter jest asymetryczny i cieniowany, fajnie się układa i naprawdę pasuje do wielu ubrań :)
Znaleziony, jak wiele ulubionych rzeczy, w secnd handzie.

Dorzuciłam pasującą basic koszulkę z koronką i skórzane spodnie, za którymi ost naprawdę szaleje.





Sweter - second hand
bluzka - peppco
spodnie - Vero Moda
Buty - Step by Step






Mam dla Was także coś "ekstra".
Znalazłam ost w Rossmanie nowość na paznokcie.
Efekty uwieczniłam dla Was na zdj. zapraszam




Pierwszy raz kuleczki trzymały sie krótko, więc za drugim razem polakierowałam całość utwardzającym lakierem bezbarwnym i trochę już się trzyma :)


Jak nie drażnią Was "szorstkie" paznokcie, to jak najbardziej polecam :))


3 komentarze:

  1. Te paznokcie ciekawe tylko bałabym się że są za grube i je czuć przez te kuleczki, nie wiem czy wiesz co mam na myśli? :)
    Stylizacja super tylko ja zamiast różowej bluzki pod spód założyłabym całą białą i jakiś naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń