1 maja 2013

Navy blue

Dziewczyny :)  Wiem, że brakuje tu pasków, ale granat i złoty kojarzy mi się bardzo ze stylem marynarskim, no i oczywiście plaża wokół jeszcze bardziej się do tego przyczyniła :) Piękne słońce i od razu zachciało się nam robić zdjęcia na plaży , nie ważne jakie , ale zdjęcia na plaży zawsze wychodzą dobrze:) Nie pozostaje nam nic innego tylko czekać na lato , a na tą chwilę możemy się cieszyć majówką. Macie jakieś większe plany na zasłużony odpoczynek ? Ja spędziłam ostatnie dwa dni na działce wśród natury i od razu czuję się lepiej, teraz beztrosko leniuchuję , a Wam życzę żebyście spędziły te wolne dni po swojemu :)




Pamiętajmy, że nie tylko czarne i białe znaczy eleganckie. Bardzo lubię łączyć różne kolory w taki sposób, by wyglądały estetycznie i wyróżniały się z tłumu :) Jednak czarny i biały są niezmiennie w modzie ,  a teraz jeszcze więcej ich w sklepach - zachęcam do łączenia ich w bardziej odważne stylizacje :)


Płaszczyk w moim ulubionym kroju, zamówiony z jakiejś chińskiej strony internetowej za naprawdę małe pieniądze :) Nie ma chyba kobiety, do której nie pasowałby taki krój:) Złote guziki nadają marynarskiego stylu , ale cała stylizacja jest elegancka i nie przesadzona . Wybrałam jasno-beżowe spodnie, które współgrają z granatem i podwinęłam je do 7/8. Do tego  szpilki w szpic ( bardzo się ciesze, że są znowu w modzie ), które nie tylko są bardzo wygodne, ale też wysmuklają nogi :)



Na plażę oczywiście boso ! 


Do szpilek nic dodać nic ująć, bardzo mi się podobają , granat świetnie współgra z wieloma stylizacjami i mogę je ubierać do wielu rzeczy . Wyglądają super w eleganckiej wersji, jak i do luźnej koszuli i jeansów z dziurami :)



Dziewczyny, z większym fartem czy mniejszym udało nam się zaliczyć dwa okropne egzaminy . Przed nami jeszcze kilka bitew tego rodzaju, ale już bliżej niż dalej końca :) Myślicie już u wakacjach :) ?
Ja najbardziej tęsknie za późnym wstawaniem :)



Jako, że płaszczyk jest made in china , odpadł mi guzik , którego niestety nie mogłam znaleźć :) Po za tym, jest lekki, cienki i zwiewny i super nadaje się na taką pogodę .

Płaszczyk - ?
spodnie- stradivarius
szpilki - stradivarius






4 komentarze:

  1. ślicznie wyglądasz! płaszczyk idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. na 5 zdjęciu wyglądasz jakbyś była w ciąży, ale za to mega kwitnąco! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancko i bardzo ładnie. Obserwuję i pozdrawiam. Sisforfashion :)

    OdpowiedzUsuń