27 czerwca 2013

Hello ! That's me :)

Pogoda do zdjęć niestety nie mile nas zaskoczyła, ale nie poddałyśmy się i jakoś udało nam się zwinąć przed ulewą ( które ostatnio jakoś zbyt często odwiedzają i zalewają Gdańsk) :). Wybrałam stylizację, w której czuje się komfortowo . Wysoki stan i te buty totalnie wyrażają mnie  :) Kolory są stonowane , ale pomimo tego całość ma w sobie to coś :) Nic dodać nic ująć, zapraszam . 


that face :)







No niestety ja nie zdążyłam i deszcz dopadł mnie i moje włosy :)









Koszula- New Look
Spódnica- Orsay
Buty - Stradivarius, wspaniałe :)
Torebka - tod's
Bransoletki - Orsay

Idealne matki, to film na który dzisiaj wyciągnęła mnie Klaudia :) Napisze o nim kilka słów ( nie zdradzając większych szczegółów ) , mianowicie film bardzo kobiecy i radzę wybrać się na niego bardziej z przyjaciółką niż z chłopakiem, który moim zdaniem zbyt ostro oceniłby bohaterki :) 
Obie kobiety znające się od dziecka i żyjące w przyjaźni wdały się w romans z synem tej drugiej :) Takie zachowanie jest totalnie niedopuszczalne , ale szczerze mówiąc ( nie wiem dlaczego ) naprawdę zrozumiałam te kobiety - to  , że każdy ma prawo do bycia szczęśliwym, do bycia kobietą - nie tylko matką i może ta chora sytuacja , do której się dopuściły nie jest aż tak płytka , a pod jej powierzchnią kryje się coś głębszego ? :) 
Babski film :)






rąsia :)


3 komentarze:

  1. koszula w kwatki jaka piękna ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancko i z klasą- taki look lubię!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz:-) w wprost mega elegancko:-D fajny blog:-D
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie:-)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń