27 czerwca 2013

My second name is Coloria!


Dawno Nas nie było, ale po sesji każda zajęła się swoimi sprawami, pracą...
Ale juz jesteśmy z nowymi zdj.

Mam dla Was energetyczny zestaw colorfull :)

W deszczowy dzień umówiłyśmy się z dziewczynami na kawkę.
Pogoda jest jaka jest, chyba jedynie bratki na moim oknie cieszą się z deszczu, bo muszę się przyznać że zdarza mi się zapomnieć ich podlać. Planujemy wybrać się z Olą wspólnie na działkę, no ale czekamy na słoneczko. 

Mimo deszczowego dnia, udało nam się jakoś zrobić te zdj :)










Spodnie - Peppco
bluzka - Pimke (second Hand)
buty - Intenso (Auchan)
zegarek - Jysk
torebka - F&F




uważam, że moja mina na tym zdj jest mistrzowska 

Spodnie kupiłam w niezawodnym Peppco, w którym zawsze coś wyszukam na nadchodzący sezon w minimalnej cenie :) Większość rzeczy jest dobra jakościowo, nie traci koloru i ma przyjemny materiał.
Aktualnie mają dosyć fajne bluzki basic, podobne do tych z H&M, tylko o połowę tańsze- 9,99

Szczerze moge śmiało powiedzieć że ze spodni jestem naprawde zadowolona.
Szczególnie że w tym sezonie mam jakąś manie na wzorki kwiatowe i nie tylko.
Chciałam żeby zestaw był mega kolory w ten pochmurny dzień, wiec dobrałam fuksjowe buciki i niebieski zegarek a do tego żółty top.

Co powiecie o połączeniu blondynki z żółtymi kolorami?
Wiele opinii na temat słyszałam i juz sama nie wiem.



Po zdj wybrałyśmy się na Frappe do Frozen Yogurt 

Mała zapowiedź stylizacji Oli :)

mięęęętooowe



Blue & Blue



Wybieramy się na film "Idealne Matki" dam Wam znać jak wrazenia. 
A dzisiaj zycze Wam wspaniałego, aktywnego dnia !







2 komentarze:

  1. świetne spodnie ! masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie są rewelacyjne, połączenie kolorów- powalające!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń