21 czerwca 2013

Street look i fotorelacja z Final Exam


Mam dla Was miejską stylizację - bardzo wygodną i prostą :)
Ale najpierw pokażę Wam fotorelację z naszej sesji, o której tyle mowa.
Kilka zdj zrobionych podczas egzaminu ustnego z ang, przed którym tak się stresowałam.

A rano tego dnia to już w ogóle myślałam tylko by mieć to już za sobą. 
Ola jest mega odważna i poszła na egzamin jako pierwsza i świetnie jej poszło !


czekoladowe kulki które odstresowują :)


Wcale nie było mi do śmiechu!


Egzamin pisemny miałyśmy kilka dni wcześniej i niestety wyniki  nie były podane, by np. nie zniechęcić co niektórych. Oczywiście na egzamin ubrałyśmy się stosowanie, chociaż każda z nas przemyciła coś "swojego"  do zestawów :)

Już po wszystkim i czekamy na wyniki

Klaudia:

marynarka- Orsay
bluzka - Orsay
spódnica - no name
pasek - no name 
torebka - F&F

Klaudia zda, lalala :)

Ola:

spódnica - Mohito
Bluzka - H&M
No i piątęczka Oli :)











Po powrocie szybciutko się przebrałam w coś wygodniejszego :)






spódnica -second hand
buty - Intenso (Auchan)
bluzka - H&M
kamizelka - second hand
torebka - second hand
naszyjnik - peppco
bransoletki - house





i wypad na pizze :) Zdecydowanie należało się nam po prawie :)


spódnica-Orsay
bluzka - Atmosphere
Kwiat- Orsay
Pasek - troll 



Na koniec polskie truskawki :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz