14 czerwca 2013

Shades of pink :)

Dzisiaj przedstawię Wam zestawienie, które naprawdę BARDZO przypadło mi do gustu. Może wydawać się przesłodzone i tandetne , ale moim zdaniem jest lekkie i dziewczęce :) Uwielbiam połączenia różu i kwiatów , brakuje mi tylko ciepłego fioletu - to są moje kolory ( zaraz po beżu i czerni :) ) Po mimo panujących trendów , nadal są mi bliskie odcienie fioletu i różu, uważam że dziewczyny z podobną urodą nie powinny rezygnować z takich kolorów :) 
Zwiewny fiolet z lekkimi , różowymi kwiatami - pomarzyłam sobie :)








Dziewczyny jak tam sesja? :) Ja jestem przekonana  , że zeszłoroczne egzaminy nie były aż tak ciężkie jak te teraz - a może to kwestia mojego podejścia :)?
Już niedługo pełną parą zaczynamy wakacje , a teraz życzę Wam powodzenia w dalszej nauce:)









Dzisiaj rano przeżyłyśmy na szczęście egzaminowy stres, niestety nasza radość nie będzie długa, ponieważ w czwartek czeka nas prawdziwy KILLER z prawa administracyjnego , bleeeeeh :( 
Trzymajcie kciuki :)

Bluzka- Orsay
Spódnica-Orsay
Buty-Centro
Torebka-Sinsay
Bransoletka-Klaudii:)


Przy okazji kupowania butów, natknęłam się na praktyczną plażową torebkę za 29,90 ! Jedno zdjęcie i Klaudia wraz z jej marynarskim szałem dostały jeszcze większego bzika :) Klaudia jak zawsze ma szczęście i udało mi się szybko zgarnąć jeszcze jedną  i ostatnią - wiem, że dla Ciebie znaczy więcej  :) lalala :)


6 komentarzy:

  1. przepiękna spódniczka i buty :*

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie jeszcze kolokwium i 2 egzaminy, no i muszę napisać 1 rozdział pracy, więc trochę roboty mam :) ale wakacje już niedługo <3 ładna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. współczuję - taka pogoda za oknem , a tu trzeba siedzieć przy książkach . Dokładnie niedługo wakacje i trzeba się zmobilizować ! :):) dziękuję :)

      Usuń
  3. Rewelacyjna stylizacja, wyglądasz ślicznie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń