4 czerwca 2013

telefone love, spodnie butelkowej zieleni


Mam dla Was klika telefonowych fotek.

Ost szukam białych spodni. Bardzo spodobał mi się biały trend w modzie. Buty, dodatki, okulary... ale ja potrzebuję spodnie. Obcisłe rurki z wysokim stanem z cienkiego, dobrze przylegającego jeansu z dużą ilością strechu ;D Wtedy będą dobrze dopasowane i mnie zadowolą.
W poszukiwaniu takich spodni wybrałam się do outletu Vero Mody. Zamiast białych spodni znalazłam rurki w kolorze butelkowej zieleni za ... 15 zł!
Naprawdę świetnie dopasowane. 

Wcześniej chciałam kupić stamtąd spodnie zapinane z tyłu na zameczek z wysokim stanem:



ich cena sięgała w outlecie prawie 100 zł.

kilka tyg później znalazłam tam prawie takie same, bez zameczków za 15 :)




płaszczyk - Orsay (brrrr zimno dzisiaj było okrutnie)
buty - Intenso (Auchan)
spodnie - Vero Moda
bluzka - peppco
narzutka - peppco
bransoleta - second hand



Co do tych białych spodni, przymierzyłam jedne, ale to zupełnie nie mój krój:



Dziwna mina? :)


I przedsmak moich okularków :)



Butelkowe spodnie dla siebie kupiłam wczoraj, a dzisiaj kupiłam Oli :)
Więc jeżeli polowałyście na świetne wysokie rurki w takim odcieniu to śmiało polecić moge te za 15 zł w outlecie Vero Mody :)

A na białe spodnie bedę polować dalej.








1 komentarz: