3 czerwca 2013

Summer time! Kwiecisty kombinezon


Jak widzicie mamy z Olą nowy nagłówek :)
Na razie to prowizorka i kiedyś zrobimy lepszy.

Mam dla Was dzisiaj energetyczną stylizacje a raczej letni kombinezon połączony z fuksją i turkusem.
Kombinezon kupiony w second hand, a resztę już znacie.

Powoli zaczyna drażnić mnie moja praca w której aktualnie spędzam całe weekendy. Sobota 12 h, niedz 11. Ja po takim zestawieniu jestem wypluta w poniedziałki i nie za dobrze się czuje siłowo w niedzielne wieczory, gdy jeszcze dopisuje upał  przez cały dzień a my mamy w pracy blachę na dachu. No niby klima jest ale dmuchawa nad kasą popsuta. Ale co poradzić. Nowe zasady i nowe grafiki.
Musze wygospodarować czas na nauke, a raczej chęci, bo ich na razie brak a czas nieubłaganie ucieka.
Już mnie boli brzuch na myśl o tych egzaminach. ble.


Dobra koniec marudzenia, pokażę Wam pocieszający kombinezon :)








Kombinezon - second hand
Buty - Intenso (Auchan)
bransoletka - od mamy
kolczyki - Orsay





Uciekam własnie do optyka po  nowe okulary, bo stare niestety juz naprawde do niczego sie nie nadają.
Coś już tam z oprawek wybrałam, teraz jeszcze tylko zdecydować musze które dokładnie :)
Później Wam pokażę co tam wybrałam :)


Słonecznego dnia!!

8 komentarzy:

  1. śliczny ten kombinezon:)

    OdpowiedzUsuń

  2. bardzo ładnie wyglądasz, ale ta poza na przed ostatnim zdjęciu jest brzydka i oklepana, dużo ładniej byłoby bez niej (bez tego zdjęcia). Super szpile :) Powodzenia w wymyślaniu nowych nagłówków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiałam się czy wstawiać to zdj właśnie ze względu na pozę. Teraz wiem, że mogłam nie, więc dzięki i usunę :)

      Usuń
    2. czy wogole istnieje cos takiego jak 'oklepana poza'? lol ;-)
      nie sluchaj takich uwag czy 'porad', bo są naprawde zbędne...wrzucaj zdjecia takie jakie Tobie się podobają, a nie innym!

      Usuń
  3. Super, uwielbiam kombinezony!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ejstem fanką kombinezonow, ale ten jest piekny! i do tego z sh, wow!

    OdpowiedzUsuń