28 maja 2013

Marynarski



Styl "na marynarza" znany juz od wielu sezonów, ja zakochana w nim po uszy dalej kombinuje z paskami, granatem, bielą i czerwonym. 
Chyba nigdy się nie odkocham i w wakacje zawsze powracam do paseczków.

Post miałam połączyć z innym w tych samych spodenkach, jednak stwierdzam, ze tamta stylizacja jest inna i zasługuje na osobny wpis. 
Ostatnio częściej przesiaduje w domku i złapała mnie ochota na drobne zmiany w pomieszczeniach. Odwiedziłam nieśmiertelną juz Ikee (o ile w ogóle można to tak odmieniać) i utwierdziłam sie w przekonaniu, ze najlepiej czuje się w prostych pomieszczeniach, stonowanych i nieprzeładowanych. Najchętniej całe mieszkanie przemalowałabym na biało i wcale by mnie to nie drażniło. 
Bzika mam także na punkcie poduszek. Mam ich sporo, a jednak chyba kupie nową kolekcje " czarną -białą", która grałaby główną rolę na kanapie w salonie, która jest centralnym punktem tego pomieszczenia.

Wszystko chciałabym na szybko i teraz zanim pomysły mi pouciekają. Hamują mnie tylko fundusze, które musze dzielić, bo połamałam okulary a bez nich do autka nie wsiąde, bo jeszcze krzywdy sobie i innym narobie, nowy komputer, bo aktualnie morduje się z tym co mam i inne wydatki- ważniejsze niż wystrój  wnętrza :)

Ach, na razie pomysły mam uwiecznione na zdj i musza chwilkę poczekać. Ale kiedyś na pewno wszystko zrobię i moze podzielę się z wami drobnymi pomysłami z mojego mieszkanka. 
A na razie zostawiam Was ze zdj z upalnego dnia na plaży z Ola :)







spodenki - second hand
bluzka - prezent
mokasyny - biedronka
bransoletki - peppco
zegarek - master
okulary - jysk
góra od stroju - orsay







To nasze morze, tak kusi a jest takie loooodowate!


pozdrawiamy i czekamy na powrót tej pogody!!!


2 komentarze: